Wat biedt het kogelforum voor haar leden?

Als gast van het kogelforum heb je toegang tot een enorme hoeveelheid informatie. Niet alleen kun je profielen en ervaringen van verschillende soorten kogelvissen nalezen, ook kun je op de meest uiteenlopende vragen een antwoord vinden!

Maar er is meer! Voor onze leden hebben we nog meer categorieen beschikbaar gesteld. Deze onderwerpen zijn als gast niet leesbaar. Als lid heb je toegang tot aquariumdagboeken, marktplaats vraag & aanbod, artikelen, stellingen, nieuws, een speciaal gedeelte voor fun & off topic en "wie is wie" waar je de Nederlandse kogelvissenliefhebbers persoonlijk leert kennen.

Wil je volledig gebruik maken van alle mogelijkheden die het forum te bieden heeft?
Maak dan hier je gratis account aan.

Kogelforum.nl gebruikt cookies om instellingen te onthouden. Klik hier voor meer informatie.

Nieuw aquarium opstarten

Alles over verlichting en aquaria

Nieuw aquarium opstarten

Berichtdoor oke216 » 01 apr 2013 19:51

Hallo,
Ik wil een nieuw aquarium voor mijn f8tjes kopen en had er eentje gevonden een juwel vision 180.
Nu mijn vraag moet ik deze bak opstarten of kan ik gewoon mijn oude water en wat nieuw water gebruiken envenals mijn filter materiaal?
Sorry als dit topic op de verkeerde plek staat wist niet waar ik dit moest plaatsen.

Groetjes ,
Rick snippe
oke216
T. nigroviridis
T. nigroviridis

Re: Nieuw aquarium opstarten.

Berichtdoor Nanda » 02 apr 2013 17:15

Hoi Rick,

Zitten de vissen in hun oude aquarium in brak water?
True pufferlove does exist!
Nanda
Moderator
Moderator

Re: Nieuw aquarium opstarten.

Berichtdoor oke216 » 02 apr 2013 20:11

Ja maar het is niet meer nodig ben bij het aqua wezen kijken maar vond hem niet mooi. Nu maar weer mp afzoeken naar mooi aqua. Maar ik ga als ik een ander aquarium heb hem helemaal opnieuw opstarten leek mijn pa het beste om te doen.
Bedankt voor de reactie.
oke216
T. nigroviridis
T. nigroviridis

Keer terug naar Aquaria en verlichting